Beata Motyková

Odborná asistentka

Beata se u nás zaměřuje na administrativní podporu právního týmu a zajištění plynulého chodu kanceláře. Její pracovní náplň zahrnuje širokou škálu administrativních činností, mezi něž patří např. příprava podkladů pro fakturaci, administrace pošty, sjednávání schůzek a koordinace každodenní agendy.

Vždy poskytuje maximální úroveň podpory jak právníkům, tak klientům, a to i v náročných pracovních situacích. Díky svým bohatým zkušenostem v administrativní sféře, organizačním schopnostem a komunikačním dovednostem zajišťuje každodenní efektivní a bezproblémový chod kanceláře a přispívá tak k dosažení úspěchu a kvalitnímu poskytování právních služeb.

Ve volném čase Beata ráda čte, cestuje a objevuje nové přírodní lokality, což jí poskytuje příležitost jak k odpočinku, tak k osobnímu rozvoji. Kynologie jí navíc umožňuje rozvíjet trpělivost a komunikaci, což jí pomáhá i v profesním životě.